Rembrandt-en-Marjos.reismee.nl

India - Nepal here we come!

Het is weer aftellen geblazen, na ons avontuur in Mexico - Belize - Guatemala zijn we in de voorbereiding op onze reis door India - Nepal. Dit jaar geen strand voor ons, maar een net zo indrukwekkende reis hoogstwaarschijnlijk.

Onze reis begint op zaterdag 18 juli en dan zullen we via een korte tussenstop op Londen doorreizen naar Delhi (hoofdstad van India), vandaaruit vervolgen we direct onze reis naar Jaipur om via Agra - Varanasi door te gaan naar Lumbini (geboortedorp van Boeddha) in Nepal. Vanuit Lumbini zullen we door reizen naar Pockhara - Kathmandu - Bahktapur om weer terug te komen in Kathmandu (hoofdstad Nepal).Hier bestaat voor ons de mogelijkheid (of bijhet eerste bezoek of bij het tweede) om te raften in de Himalaya (klinkt nu al cool).

Vanuit Kathmandu gaan we via Chitwan (beschermde junglevan Nepal met neushoorns en bengaalse tijgers) terug naar Delhi, waar we de Lotusbloem (nabootsing van de opera-house in Sydney) zullen bewonderen. Hier zal onze reis alweer eindigen en pakken we het vliegtuig terug via Londen om op 08 augustus weer veilig te landen.

Nu nog even snel mijn tas in pakken en de reis kan weer beginnen.

Nou, tot snel.

Myra

Hope to see great pictures again :D

annelies

hei, we zijn weer zeer benieuwd hoe het jullie deze reis vergaat.

Agnes

Aah leuk! zo worden we weer goed op de hoogte gehouden van nieuwe ontwikkelingen en avonturen! leuk! kunnen we stiekem weer een beetje meegenieten en met jullie meedromen... succes met voorbereiden en inpakken!! kus

Emil

Vergeet je tandenborstel niet!! ;-)

agnes

en anti muggen spray! ;)

Betsie

Een goede reis gehad?Een hele prettige ontdekkingsreis voor jullie samen hopelijk leuke medereizerigers groetjes

Sandra

Als je terug bent.. kom ik (in augustus) een heeeeel weekend logeren en dan gaan we naar het strand :-P. Das dan mijn wereldreis, hahahha!

Maak veel foto's en geniet van het zonnetje... (en van elkaar :))